Tuesday 21 December 2010

last days before Christmas

e desene animate....
o multime de lucuri de facut... toate urgente. pare ca majoritatea clientilor au avut cate o revelatie peste noapte si la toti le trebuie cate ceva urgent urgent. lucrurile trebuie (din pacate) facute cate 1 pe rand. in ordinea aparitiei - alta prioritizare ar fi disciminatorie.

clientul meu din elvetia are nevoie de video-urile de saptamana trecuta (3 animatii scurte, 2 de 15 secunde si una de 35 secunde) in alt format si rezolutie pe langa ce i-am livrat. din pacate nu pot publica ce am facut pentru ei - copyright agreement... dar pot folosi privat video-urile pentru a-mi promova serviciile. doar ca... nu le pot folosi public. e ok si asa, desi mi-ar fi placut sa le pot pune pe youtube. sunt 2 logo animation si inca 1 animatie pe care nu ma omor sa o folosesc in portofoliu, nu e nimic spectaculos la ea. dar despre cele 2 logo animation imi pare intr-un fel rau ca nu le pot publica - mie imi ies foarte fain logo animation-urile. anyway... el sa fie sanatos. cu siguranta tot la mine va apela pentru alte animatii de genul asta - i'm good at it. fara modestie :P

cei din irlanda nu sunt fericiti in ce priveste muzica... acum iar trebuie sa pierd cateva ore pe net pana gasesc ceva fain sa le propun pentru inlocuire. si dupa ce se decid urmeaza modificarile pe video - of course :D

cei de la tollfreeforwarding.com au fost foarte draguti si au prelungit contractul pentru inca 7 video-uri. m-am procopsit si cu un super feedback de la ei, si cu marirea numarului de ore pe care le pot lucra sapamanal pentru ei de 40 la 50 ore/saptamana. so... i'm so very happy.
apropos de feeback-uri si clienti fericiti sper sa mai primesc un feedback pozitiv de la un alt client (din franta de data asta) pe care l-am rezolvat acum 2 saptamani. numai ca nu il mai prind online pe skype... damn... o fi deja in concediu omul..

de la altii astept alte instructiuni, indicatii... modificari de facut.... probabil pana in craciun... sau dupa revelion... ceea ce inseamna ca in ianuarie nu va fi o perioada moarta. si asta ma bucura f mult. criza s-a terminat. cel putin la mine. si sunt foarte fericit din cauza asta. si multumesc lui Dumnezeu ca sunt sanatos si pot lucra.

si am o multime de lucruri de facut pana sa ma infing puternic in industrie :))) first thing - site-ul trebuie musai refacut complet, la fel canalul de youtube trebuie rearanjat.... anul care vine am o alta serie de cheltuieli de facut cu site-ul si cu ce-mi mai trebuie mie pentru lucru. tehnologia nu e de neglijat, pentru ca nu pot face performanta daca nu tin pe cat posibil pasul cu ea. una peste alta ma gandesc foarte serios sa ma relochez in Romania. din 3 motive f importante: 1 - taxele, 2 - costul vietii, 3 - viteza la internet. toate 3 sunt la fel de importante pentru a ma mentine competitiv si pe un trend ascendent in ce priveste castigul.

anul care vine ma gandesc sa fac 2 video-uri gratuite, for charity. adica pentru ceva ONG sau ceva grup de oameni care fac ceva extraordinar si cu impact si care nu au buget pentru un video care sa le promoveze proiectul. dar trebuie sa ma gandesc cum si in ce conditii pt ca nu vreau sa risc sa incurc mai mult decat sa ajut. pe de alta parte nu imi voi putea neglija clientii in niciun fel, deci sunt o serie intreaga de lucruri de luat in calcul.

ramane video-ul pentru cei de la tiktakauctions din israel - la asta voi lucra cu siguranta in timpul vacantei. si cu siguranta nu il voi termina. pentru ca e foarte mult de lucru la el. de fapt sunt 2 video-uri pentru acest client.
una peste alta cand ajung in bucuresti trec pe la Dana si musai sa ii fac si ei alte 2-3 video-uri.... montaje simple.. slava Domnului ca nu e nimic complicat adica "time consuming" - in principiu "scap" de ea in cateva ore.


acum... back to work :D :P

2 comments:

  1. Andrei...felicitari! Ai un job foarte fain si superactiv!

    Asa este si mine...dar la nivel mai micut...acum s-au apucat oamenii sa comande team-building-uri pe anul viitor...incepand deja cu 15 ian. Saptamana urmatoare inca unul...Se mai prevedere ceva pt. 130 de oameni pt inceputul lui februarie...Ce e insa important este ca totul iese bine...iar feed-back e pe masura!:)

    ps...vrei un feed-back negativ?:P...stii ce am asteptat io...de cand s-a terminat jocul in care am fost colegi? Alianta noastra Imperio...cu pozele noastre...pe youtube! Dar nu te stresa...:P, pot sa traiesc si fara acest "montaj simplu".

    ReplyDelete
  2. I know :-s

    incerc sa fac ceva cand vin in tara. daca vroiam sa fac un montaj simplu ala ar fi fost gata de mult :-s dar vroiam sa fac ceva mai fain :-s

    ReplyDelete