Monday 20 December 2010

AMR 9

azi a fost o zi in care nu am facut nimic.... efectiv o zi de trandaveala... cu cascat gura pe net pe tot felul de bloguri, site-uri, uitat la un film... fumat un pachet de tigari...
dar aveam nevoie de o zi din asta. asa imi cultiv si eu respectul de sine :)) duminica e duminica frate - relax... wtf... nu-s workaholic... ba dimpotriva. sau cel putin nu eram. lupul nu-si schimba naravul... so...
teoretic ma simt mai odihnit, mai relaxat un pic, mai deconectat de la butonatul meu de zi cu zi.
practic ma apuca toate anxiile, mi-e teama ca nu voi termina tot ce mai am de facut pana vin in Romania si chiar nu am chef sa lucrez in vacanta... ma ingrozeste numai idea in sine. dar cred ca asa va fi, va trebui. bine... nu cred nici ca ma voi distra 24/24 in tara ... dar nici sa lucrez nu ma trage inima.

imi miroase a craciun. puternic chiar :)) si numar zilele pana vin in tara. si am atatia prieteni pe care vreau sa-i revad... numai la munca nu-mi sta gandul.
ce bine ca se termina 2010 !! a fost un an nasol din anumite puncte de vedere. din altele a fost super. horoscopul a fost cu 2 luni pe langa in ce priveste banii :))) dar e ok si asa, bine ca nu a fost cu vreo 10 ani sau ceva de genul, slava Domnului. in ce priveste dragostea, a fost pe langa complet :)))
dar poate voi face un bilant al anului ... dupa ce se termina complet :D

No comments:

Post a Comment