Friday 20 November 2009

romanasi nostri di la Italia

Torino
10N - dinspre Stazione Dora spre Porta Susa
19:07

De data asta singur in autobus, i-am lasat in urma pe ceilalti pentru ca efectiv nu aveam chef de ei, sunt atat de stresat in ultima vreme incat am impresia ca o sa fac o criza de nervi in public... si prefer sa nu fiu vazut.
Al dracu... mi-a cazut chestia aia de cauciuc de la cealalta casca (de la prima casca imi cazuse acum vreo 2 sapt si mereu am impresia ca o sa imi cada casca din ureche) si acum se aude mult mai incet in casti... nu stiu daca nu cumva mi se pare doar.. Sa nu mai spun ca ma gadila in urechi si nu imi tihneste sa ascult o piesa cap-coada. DAR.. asa am avantajul (sau dezavantajul) sa aud ce se discuta in jur..

O femeie .. in dreptul meu... pe randul de scaune alaturat. Telefon. Dupa accent este sigur de prin Bacau.. sau de pe langa. Torino este plin de bacauani (sau bacaoani?? cum se scrie corect? :-s).
- Alo, te-am chiemat sa-ti zic ca nu cried ca ajung la timp la tini, ca am plecat di zaci minuti si nu o facut decat o fiermata.
... (vocea din partea cealalta, pe care desigur ca nu am auzit-o din cauza zgomotului din autobus)
- Da, is in pulman si acu sintiem fiermi la semafor in intersectie, nush di ci si misca asa di grieu. Daca in cinspi minuti n-o facut decat o fiermata, iti dai sama... nush daci ajung la tini la timp.

Sa traduc?..

Astia ori uita limba romana in mod involuntar, ori isi bat joc de ea in cel mai grotesc mod posibil. :-s



P.S.: Titlul e scris intentionat in maniera in care il vedeti. :d

No comments:

Post a Comment