Friday 20 November 2009

in prag de alegeri...

Patru primari PSD, trei de la PDL si trei de la PNL, contactati de HotNews.ro sub acoperirea unui sondaj de partid, au explicat in detaliu cum se vor mobiliza duminica, 22 noiembrie. Se anunta un turism electoral intens si voturi cumparate cu mancare sau bani. Aproape toti mizeaza pe mobilizarea alegatorilor cu masinile personale, care sa nu atraga atentia, solicita bani si resurse de la partid ca sa care cat mai multi alegatori la urne.
Primar PSD: Daca ar fi un ajutor de 1 decembrie. Sau sa ne trimiteti o halca de carne. O jumate de porc. Sau carne tocata. Ar fi super-bine ca noi facem sarmale. Conteaza daca le dai, ca asta e, suntem o tara de pomanagii
Primar PSD: Avem 20 de masini pregatite, sa vedem cum primim si benzina. Chiar am facut o situatie si sper sa misc 1300 de oameni
Primar PDL: Am asigurat la fiecare consilier ceva in buzunar. Adica omul vine la vot dar... Exista motivatie pentru vot. Asa ca ne gandim la 50-60 pe vot
Primar PDL: Le-am dat stimulente. Le-am dat faina. Atat am avut. Suntem o organizatie saraca. Nu avem fabrici. Avem un abator si e un italian zgarcit, care nu a dat nimic. In rest, ce sa le mai dau?
Primar PNL: Oricum, ma gandesc ca o sa aducem vreo 400 pe care sa ii plimbam. O sa iasa bine. Atata am putut si noi, ca suntem o comuna mica.

continuarea AICI

No comments:

Post a Comment