Wednesday 11 November 2009

o frantura de gand

cat de repede trece timpul, ce repede trec zilele :-s
in ultima vreme ma surprind intrebandu-ma daca am eu o problema de adaptare la ritmul actual al vietii de zi cu zi, sau ritmul, societatea, cotidianul nu mai tine cont de fiinta umana.
am uneori senzatia ca nu am destul timp sa traiesc ceea ce simt, trebuie sa ma grabesc pentru ca .. am mereu ceva de facut. mereu este ceva de facut, ceva ce nu ne lasa timp pentru noi. pentru suflet. este fie pentru job, fie pentru casa, fie pentru un prieten care altfel s-ar simti neglijat dar pentru care faci acel lucru cu mai putin entuziasm tocmai pentru ca il faci luand din timpul pentru sufletul tau, nu pentru ca nu i-ai fi prieten cu adevarat.

:-s

1 comment:

  1. Cred ca ritmul actual nu mai tine cont de fiinta umana si treptat treptat ne transformam in niste robotei. Prinsi in valtoarea vietii, uitam sa traim in adevaratul sens al cuvantului, uitam sa simtim, uitam de ceea ce ne defineste ca oameni: sufletul!

    ReplyDelete