Sunday 10 October 2010

dupa atatia ani..

Facebook is amazing. :) Nu credeam ca voi spune asta vreodata despre un site de social networking.

Ieri, Indrei Ratiu ma intreba daca suntem in vreun fel rude si nu am stiut sa-i raspund. I-am dat cateva nume fara nicio data si asta un cred ca va raspunde intrebarii prea curand. Dar.. altceva s-a intamplat. Ceva in mine m-a facut sa pun mana pe telefon si sa-l sun pe tata dupa aproape 8 ani. Sau 6? Oricum, o multime de timp. Pierdut. Din pacate.

A fost neasteptat de placuta conversatia, chiar daca a durat doar un pic mai mult de 10 minute. M-am bucurat sa-l aud si cred ca s-a bucurat si el dupa tonul vocii.
Am avut ocazia sa vorbesc un pic cu Ana-Maria si am schimbat id-uri de facebook si messenger si uite asa ieri am stat de vorba cu Ana-Maria, sora mea mai mica, pentru prima data. Am vorbit si cu Iulia un pic si sper sa am ocazia sa vorbesc cu ele mai des. Sunt surorile mele. Si daca toti anii astia nu am comunicat fie din neglijenta, fie din "frica" sau comoditate - sper sa reusim sa tinem legatura de acum incolo. Pentru ca asa ar fi normal, in firea lucrurilor. Si pentru ca mi-am dorit toata viata sa am macar o sora sau un frate.

Ieri a fost o zi plina de emotii pentru mine.
O zi pe care am incheiat-o cu un film pe care mi l-a recomandat Ana-Maria: August Rush. Vi-l recomand si voua.

1 comment:

  1. Ma bucur foarte mult pentru tine, Andrei...Keep walkin' prin emotii atat de placute!

    ReplyDelete