Wednesday 16 December 2009

ganduri

Incerc sa ma concentrez. Sunt la cursul de Storyboard cu Fracchia, sau Miaccia Boy, zi-i cum vrei; un tip la vreo 50 de ani care are o firma de productie de filme documentare.
Mi-e gandul la testul de engleza care va urma in mai putin de o ora. Aici se face un soi de brainstorming privind realizarea unui documentar despre Albe Steiner, o scoala de aici din Torino. Alice rade. E frumoasa. Si devine si mai frumoasa cand surade. As vrea sa ii spun ca e super dulce in blugi si cizmulitele ei viu colorate - ii dau un aer adolescentin. Dar nu am curaj, mi-e frica de o eventuala reactie negativa. E plictisita si ea. Incearca sa citeasca ceva notite printate de pe Wikipedia despre "Shining", ultimul film pe care l-am vazut si discutat la orele de engleza. Sunt cat se poate de distras, parte de colegii care discuta in grupuri, parte de Alice care ma bruiaza cu frumusetea ei. Pacat ca e prea tanara pentru mine, e fix la varsta la care fetele se descopera pe ele insele, descopera femeia din ele, descopera propria putere de seductie. 22 de ani. Varsta destul de interesanta. Experientele emotionale, sexuale si sociale de acum o vor defini ca femeie si ca persoana. Deci nu e buna pentru mine. Sau eu nu sunt bun pentru ea, priveste situatia cum preferi. Eu am nevoie de o femeie deja coapta, deja trecuta prin experientele tipice perioadei de 20-25 de ani. Dar e totusi ceva. Foarte des o surprind privindu-ma, fara un motiv anume. Zambeste de cele mai multe ori cand o privesc, si acum e curioasa sa vada ce scriu. Spre norocul si confortul meu ea nu intelege romana, deci pot continua sa scriu linistit despre ea, cu ea langa mine. Gata... acum trebuie sa vedem ceva inregistrari facute in timpul primei vizite la Albe Steiner...

No comments:

Post a Comment